Årsmöte

Årsmöte 16 februari Plats: Umeå Folkets hus kl. 18.

Vi söker nya förmågor – ledamöter till NF kretsstyrelse! Har du intresse eller kan tipsa en bekant så kontakta vår valberedning! Du har chans att praktisera ett spännande styrelseuppdrag och får insikt i många processer och beslut. Vi välkomnar alla kompetenser i vårt arbete

Valberedning väntar på ditt svar: Inga Kjellgren 070 845 5063 och Torun Bergman 070 3430849

OBS. Ett styrelseuppdrag är värdefullt för ditt CV! NF-styrelsen träffas cirka en gång i månaden och våra interna styrelseroller är alternerande, dvs. alla får prova olika funktioner.

Naturskyddsföreningens Umekrets behöver även volontärer! Vi vill bilda arbetsgrupper som jobbar med punktinsatser. Dessa diverse uppdrag har en egen budget (för resekostnad, materialkostnad ). Ta gärna kontakt med oss: styrelsen.umea@naturskyddsforeningen.se. Du kan anteckna dina intressen kring Natursnoksaktiviteter,  Klädbytardag, Trädgårdsmässa, UU-välkomstmässa, Natur för nyanlända, Miljövänliga veckan, Naturnatta-evenemang, etc. Hör av dig!