Årsmöte

Kallelse
Årsmöte för Naturskyddsföreningen i Umeå med omnejd
13.00 19 februari 2022

Hej kära medlemmar! Nu är det dags för årsmöte igen, där ni kan få insyn i och påverka vad vi i styrelsen gör! Vi väljer också vilka som ska sitta i valberedning, styrelse och som revisorer.

Vi söker fortfarande dig som vill ställa upp i valberedningen, och förbereda för valet på årsmötet 2023 – vi blir väldigt glada om du kandiderar.

Mötet genomförs digitalt, med tanke på den aktuella smittspridningen. Anmäl dig genom att svara på detta mail.

Se bifogade handlingar för mer information om hur mötet går till, hur du anmäler dig, dagordning och handlingar.

Hör gärna av dig om du har frågor, om vi har lyckats få med något fel i handlingarna eller om du vill engagera dig!

Varma och hoppfulla hälsningar!
Styrelsen

Handlingar ver2 årsmöte 19 februari 2022 Naturskyddsföreningen i Umeå med omnejd