Julfika 12 dec: Från idé till handling

Vill du påverka fokus i föreningen 2019? Undrar du hur du kan engagera dig för miljön och klimatet, i stort eller smått? Välkommen att mingla, dricka glögg och spåna idéer på hur vi TILLSAMMANS kan göra det bästa av kommande verksamhetsår!

TÄVLING! Välj ut en miljösmart julklapp, och skriv ett roligt, fyndigt eller riktigt uselt rim! Under kvällen kommer vi att läsa upp alla inkomna rim och så röstar vi gemensamt fram en vinnare. På så sätt hoppas vi på att kunna inspirera till en grönare jul! Ta med dig rimmet till jufikat eller mejla det till styrelsen.umea@naturskyddsforeningen.se senast den 11/12.

När? Onsdag 12 december kl 18.30
Var? Väven, plan 1 vid älven. Vi ses i lokalen FIKA!

Alla är välkomna! Du som ny eller gammal medlem eller du som bara är nyfiken på Naturskyddsföreningen sysslar med ♥