Ny kretsordförande och nya ledamöter

Äntligen har kretsen fått nya ideella krafter till styrelsen! De medlemmar som kom till extrastämman den 20 oktober röstade vår erfarna styrelseledamot Martin Svensson till ny ordförande, efter att Frauke Molander på grund av flytt till Jämtland valt att lämna posten. Både avhopp och flytt av ledamöter har gjort så att en decimerad styrelse inte haft lika mycket resurser och tid för att dra igång och avsluta projekt, men nu har de ”kvarvarande” ledamöterna Anders Wangel och Roger Olofsson fått förstärkning av Natursnoksledare Cia Odelberg, Fredrik Björkman, Simone Andersson, Marcus Klaus och Susanne Hoffman.

Nu är det nya idéer och nya tag som gäller, och vi blir jätteglada om du som medlem vill engagera dig och göra något i kretsen! Hör gärna av dig om du har en idé för en aktivitet, vill starta en bokcirkel eller bara träffa oss andra aktiva. Du är så välkommen!