Årsmöte 26 februari

Hej på er, nya som gamla medlemmar!

Söndag den 26 februari är det dags för Naturskyddsföreningen i Umeå med omnejds årsstämma (årsmöte)! Du är nu kallad till stämman, och vi hoppas få träffa dig där. Mötet börjar 13.00 och sker på Kulturhuset Klossen, lokal Stormen.

Dagordning och information bifogad
Läs den bifogade filen som innehåller information om stämman, de roller som ska väljas med mera. Handlingar kommer i ett senare utskick.

Lunch för nya medlemmar innan stämman
Under hösten har vi fått mer än 500 nya medlemmar! Bland våra knappt 3000 medlemmar finns det säkert många som känner sig ”nya”. Kom till Klossen innan stämman så bjuder vi på lunch och information om hur vår förening fungerar och vad vi kan göra tillsammans 🙂
Lunchen börjar 12.00 på Klossen, anmälan krävs – svara på detta mail.

Ny ordförande, styrelsemedlemmar och styrelse sökes!
Kretsstyrelsen och valberedningen behöver förstärkning. Styrelsen behöver en ny ordförande. Ordföranden leder styrelsens arbete och valberedningen föreslår vilka som ska ingå i styrelsen och vilka som ska vara revisorer. Du kan nominera någon som du tycker skulle passa som ordförande eller ingå i styrelsen eller valberedningen, eller nominera dig själv. Kontakta valberedningen Göran Bergqvist 0702830763, goran.natur@gmail.com

Anmäl dig
Svara på detta mail med namn och om du har några särskilda behov för att anmäla dig till mötet och eller lunchen!

Varma hälsningar
Ordförande, Liv Oscarsson

Kallelse, dagordning årsmöte 26 februari 2023 Naturskyddsföreningen i Umeå med omnejd

2 thoughts on “Årsmöte 26 februari

1. Hej, jag anmäler mig till årsmöte med lunch. 26/2 2023.Har varit med i Sv Naturskyddsföreningen i många år, men ska nu bli med i Umeå.
    Gunilla