Medlemsfika med Naturskyddsföreningen i Umeå med omnejd

Du som är eller vill bli medlem i Naturskyddsföreningen i Umeå med omnejd är varmt välkommen på medlemsfika den 4 december klockan 14.00-15.30. Vi kommer hålla till i caféet på Klossen (Ålidhems centrum, Ekonomstråket 6, Umeå). Skogsgruppen kommer och berättar lite om sin verksamhet, och vi bjuder på fika! Det kommer också finnas möjlighet att träffa personer från styrelsen, och att komma med idéer på vad vi i föreningen borde göra framöver.

Den här gången blir medlemsfikat i Umeå, nästa gång är vi i Vännäs eller Bjurholm, men alla medlemmar oavsett kommun är givetvis välkomna på alla fikaträffar!

Hälsningar

Styrelsen